Zarząd firmy Jantoń, jednego z największych na polskim rynku producentów i dystrybutorów win oraz wyrobów winiarskich, podjął decyzję o zmianie nazwy spółki na JNT Group S.A. Sp.K. Przyjęcie nowej nazwy związane jest z dynamicznym rozwojem firmy oraz jej ekspansją na rynki międzynarodowe. Zmiana wejdzie w życie z dniem 1 lipca br.
Po licznych akwizycjach dokonanych przez firmę Jantoń, w skład przedsiębiorstwa obecnie wchodzi również spółka Platinum Wines oraz marka Wino Makłowicz czy Makłowicz Poleca. Nowa nazwa podkreśla więc rozbudowaną strukturę grupy. Jednocześnie ułatwi ona komunikację i ekspansję na rynkach międzynarodowych.
Firma Jantoń od dwóch lat bardzo dynamicznie rozwija się nie tylko na rynku polskim, ale także rozbudowuje sieć sprzedaży eksportowej, wchodząc na kolejne rynki zagraniczne. W 2018 roku podwoiliśmy wartość eksportu, co więcej, nasza strategia zakłada ponowne jej podwojenie w roku bieżącym – mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp.K. – Nowa nazwa odzwierciedla więc nasze potrzeby i kierunek, w którym zmierza spółka a jej międzynarodowe brzmienie znacząco ułatwi nam budowanie naszej marki na rynkach zagranicznych.
W związku z tą zmianą od 1 lipca br. modyfikacji ulegnie również logo firmy.
Logo JNT Group S.A. Sp.K.:
Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard lemonade oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński. Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.